I made this widget at MyFlashFetish.com.

11.28.2014

@ ZARA DEMAM LAGI

Day 1
Zara start demam ari Rabu 26112014,  Hari little ikhtifal @ konvo along. Masa lam dewan zara dh dmm. Ekceli pagi ms on d way tu bdn zara dah dedor2.  Smpi sna bdn mkin pnas shnngalah tamat little ikhtifal.

Balik dr auditorium tu, zara still demam. Lam koi 4 pm aku bg zara makan ubat demam yg ada kat umah.  Mlm makan plak koi 11 pm.

Day 2
Esok 27112014 kamis pagi zara masih lg dmm. Cuma suhu nya xbpa pnas mcm b4 ni. Dia suam je rasa bdn nya.  Bila cek suhu 37.8°c. So aku xbg ubat pgnya.  Hidung pon dh mula selesema.   petang tu bdn dia mula panas balik. Suhu nya 38.8 °c. Dalam koi 4.30 aku bg dia makan ubat. Zara kebah dari demam. Tp merenget jer sepanjang arini.  Langsung xleh berenggang ngn aku. Mlm lam koi 7 pm nmpk dia mula Ceria.  Dh x merenget.  Boleh main ngn abg2 dia. Alhamdulillah.

Day 3
Koi 1.30 am ari jumaat zara demam panas blk. Suhu 39.3°c. Ya Allah terkejutnya aku. Terus aku bg dia mkn ubt aku tuam kepala n badan dia ngn sponge. Lepas bg ubat zara minta nak minum air. Air pink. Minum lam cawan pink.  Girl is girl.  Hehehe.

Hope zara Akan ok lepas ni.

Sebenaqnya aku rs zara demam adalah sebab virus bawaan kami suami isteri.  Memula kejadian suami aku batuk selesema yg agak kronik,  lega jer dia, aku plak yg kena Sampi 1 Hari stengah aku baring jer.  Xlarat nk wat keje apa pon. Bila aku dh baik dr batuk selesema,  ikmal@abang ngah plak yg kena. Bila abg ngah dh baik, along ngn zara plak kena serentak.  Beza nya along kena sikit je batuk n slsema.  Yg serius zara smpi dmm.

Ya Allah Ya tuhanku. .kau lindungilah kami sekuarga daripada segala penyakit. Kau sembuhkanla penyakit yg ada pada zara. Amin.
 anje demam

No comments: