I made this widget at MyFlashFetish.com.

4.15.2009

**BABY CUTE CONTEST -AQIL FAHEEM

Salam semua, mama masih baru lg dalam blog ni, tp mama tertarik plak dengan contest yg dianjurkan olek mama aqish.... so no ada gambar terbaru aqil yg mama masukkan...hrp2 gambar ni bawa tuah kepada anak mama...


Apa yg menarik tentang AQIL FAHEEM???
Aqil seorg bb yg amat kiut miut, ramai yg terpesona dengan keletahnya yg sgt mesra dan suka mengekek kalau di agah..aqil juga bb yg manja dan clever n tahan lasak. aqil juga sudah pandai bermain2 dgn mamanya main sorok2 belakang almari...aqil ank yg sgt ceria yg membuatkan mama n abah sering gembira melihat keletahnya.  Aqil juga sering MENJADI PERHATIAN ORANG BILA MAMA N ABAH KUAR BERJALAN-JALAN (PASARAYA, TAMAN, KEDAI MAKAN, N BANYAK LAGI)
last sekali yg menarik ttg aqil tentulah rambutnyer,,,rambut aqil cuma ada di bahagian atas kepala manakala belakangya langsung tak der, cukur bantal, yg menariknya rambut atas aqil dh panjang, ada org2 ckp mama sengaja buat RAMBUT AQIL macam PEKAN.


Aqil layak untuk jd pemenang dalam baby cute contest ni adalah yg pertama kerana aqil mmg comel n ada kelainan dr segi rambutnyer,,,, yg kedua kerana aqil teringin sangat nk hadiah dr mama aqish kerana aqil belum ada lagi  tight.

1. Add @ Link Mama_Aqish di blogroll/bloglist anda.(done)
2. Anda diWajibkan untuk menjadi Follower Mama_Aqish(done)
3. Gambar yang dihantar mestilah merupakan gambar Baby anda yang Latest sekali....(yg terkini sekali)
4. Sila hantar hanya sekeping gambar sahaja....(yup, sekeping saja )
5. Sila nyatakan ape yang menarik tentang anak anda & mengapa dia layak menjadi pemenang baby cute contest???(done)
6. Bila dah siap, tinggalkan komen di entri ini beserta dengan email address. Untuk pemilihan pemenang nanti...(done)

No comments: