I made this widget at MyFlashFetish.com.

11.08.2010

** MISSING U


Dah seminggu aku n bb ikmal dok kat pangkor atas sebab urusan kerjaku, iaitu kursus induksi ...dan tu bermakna dah seminggu jugaklah aku berjauhan dr kekasih hatiku en hubby n sayangku aqil...aku rindu sangat nak plok cium anakku aqil, rindu sangat2...kadang2 malam2 mst aku akan menangis bila aku teringatkan abg aqil....

utk 6hari yg pertama aku tinggalkan aqil di rumah toknya di kg, stiap kali aku kol, mak aku gtau aqil happy jer, tak bertanyakan ttg aku, tp ntah camna hari yg ke7, hari ni, dia teringatkan aku, asyik bertanya mana mama, n dia duduk jer dalam bilik.....aku sedih sangat bila aku tau hal ni dr adikku...

dia sedih hari ni, mungkin dia rasa aku dah lama tinggalkan dia...aqil, kalolah aqil boleh baca coretan mama ni, mama pada waktu ni amat2 rindukan aqil n pada waktu mama menaip ni, mama sdg menanhis menahan rindu mama kat aqil...mama sayang aqil tp mama tak boleh bawa aqil skali sebbb mama sedang berkursus... adik ikmal mama bawa pon sbb adik ikmal masih lg manyusu bdan n ada seorg makcik yang baik hati di pulau ni yang sudi jg adik ikmal...kalolah mama boleh bawa kedua2nya ke pulau ni, sudah tntu mama akan bawa aqil dan adik skali, tapi mama tak boleh bawa kedua2nya...maafkan mama aqillll....

15hb ni mama akan balik, pastinya org pertama yg mama nak jmpa n pelok cium adalah aqil..mama rindu kat aqil....mama seksa juga duduk di sini...mama xbahagia jugak duduk sini sbb aqil takda skali ngn mama,,...kita tak pernah berjauhan sayang, nilah kali pertama kita terpaksa berjauhan...

aqil, kuatkan hati aqil, nnt mama ttp akan pulang di sisi aqil...

01/11/2010 - 15/11/2010 (KURSUS INDUKSI D PULAU PANGKOR)


1 comment:

Shaza Shamsuddin said...

Uhuk uhukkk.. sedihnya lahai berjauhan dengan anak kan? sabar yerk ika.