I made this widget at MyFlashFetish.com.

9.13.2014

NEW TOY FOR ME

assalamualaikum,
Ceria hatiku sbb dpt hadiah dr Hasben. Kebetulan   Hasben baru blk dr outstation n kbtln jg henfon HTC aku pon rosak. So Hasben ckp kesian. ..huhuhuhu. .. Tp alhamdulillah kesian Hasben berbaloi sbb Hasben terus bawak aku g Directd utk bli henpon. Aku nk try samsung lak. So Hasben blikan samsung note3.  Alhamdulillah.

Susah jugak nk wat pilihan rupanya. Aku peminat henpon yg ada Kamera yg cantik.  N opkos HTC yg cantik sbb aku dh compare dgn samsung sblm ni. Tp cpt sgt prob HTC ni. Baru pkai sthun lebih kurang byk masalahnya.  Survey2 Sana survey sini,  pejam mata ambik samsung lak la.try sbb rmai yg pkai samsung.  

Utk awal2 penggunaan ni. .Aku puas hati jugakla ngn note3 walopon kadang hatiku rasa cam camera HTC lg power. Tp dr camera la , dr hal lain xtaula.aku bukan pandai nak tgk henpon ni.  Masa p beli pon, aku xleh tgk kalo xmo beli. Nk beli baru dia buka kotak.  Bila dh bukak kotak, macam tikuih tgk besi la..pusing blakng pusing dpn, tgk ha but dah, hihihihi. ..mmg xtau. Blk umah baru pulun Google nk cek ori atau ap. Mjuq ori, kalo ap, teriak la aku kt umh sensorg. .

So, pesanan ringkas,  lenkali kalo nk bli henpon better study dlu nk bezakn ap dgn ori.  Jgn jd cam aku,  semoga je...buleh cek u tube jer...occayyyy. ..

Jom compare. ..HTC one m8 dan note3

P/s : Utk hasbenku, semoga rezekimu sentiasa bertambah dan kami boleh tumpang sekaki. ..

: Utk Ank2 ku,  nnt dh besaq dh kayo,  blikan henpon kt mama n abah yang paling hot skali Zaman tu...hikhikhikhikhikhikhikhikhik.....xdapat byg technology zmn Ank2 ku nnt...

No comments: