I made this widget at MyFlashFetish.com.

8.13.2014

SUAMIKU KEMALANGAN

assalamualaikum....

ari yg tidak baik utkku n kuargaku.  my lovely husband xcdent dgn kereta on da way blk keja dr kl. syukur juga xcdntnnkya tidak bgitu serius walaupon suamiku mnunggang motorsikal dan kemalangan dgn kereta waja.

lebih kurang koi 4pm ari rabu 13.08.14 aku kol suamiku utk memesan beli yis sbb aku nk buah donut, mlangnya 3x aku kol xdpt.  lama selepas tu aku cuba kol lg, bru suamiku jawab n aku tnya knpa xdpt kol td, dia terus gtau yg dia xcdnt.  aku terkejut giler tp dlm ht masih lg tenang sbb suamiku yang bercakap di telefon, so aku dpt radakan yg suamiku baik2 sj.  alhamdullillah suamiku cuma mengalami cedera rungan di lutut, siku n tapak tangan.

ptg lam koi 5.30 suamiku sampai umah dgn teksi sbb motonya dh rsak. smsa aku kol, suamiku di klinik swasta bersama pemandu waja iaittu perempuan indi.  dia mmg mngaku yg dia telah bersalah yg tlh mnybabkan suamiku telah melnggar bonet blkang keretanya.  ceritanya dia leka tgk gps n tba2 dia belok masuk ke arah laluan suamiku n terus brlakju perlanggaran.

alhamdullilah, semunya ok.  aku mmg rsau kalo p keja naik moto, tp lelaki mmg malas nk ba keta apath lg nk berdepn ngn jrem kat kl ni.



No comments: