I made this widget at MyFlashFetish.com.

9.04.2010

** BALIK KAMPUNG


syioookkkk....sok aku akan balik kampung utk menyambut hari raya bersama kuarga di kampung...

so, dikesempatan ni, aku n kuarga nak memohon ampun dan maaf sempena hari lebaran thn nie...

kepada yg nak balik kg jugak cam aku, aku nak pesan utk semua n diri aku juga =

~ berhati2 memandu di jalan raya - jgn laju2 sgt, biar lambat, asal slamat, k....
~ kalo rasa ngantuk sangat, berhenti dulu, tidoq dulu, dh segaq skit, baru sambung balik
perjalanan tu, kalo yang terpaksa balik malam raya, tak yah lah terburu2, biarlah sampai
petang raya pon, asalkan slamat, jgn nak cepat, langsung tak sampai2...sedih woooo...haaa satu
lg, yg terpaksa balik malam raya tu, jgn lupa kueh raya, kot2 ler terpaksa beraya dalam keta,
ada jugakla kueh pengubat kesedihan kan..hikhik
~ kalo nnt balik terpaksa berhadapan dengan jem yang giler2 punyer, sabaq yer, lumrah ler
tu,,,time raya jer msti sangkutnyer...kalo tak mo jem, balik naik flight la..hahah....

ok, SLAMAT BERHARI RAYA, MAAF ZAHIR DAN BATIN...

2 comments:

MummyEcha said...

selamat hari Raye:)hati2 memandu.biar lambat asal selamat

MamaIka said...

sama2 ler kiter...slamat hr raya jugak...