I made this widget at MyFlashFetish.com.

10.22.2010

** 3RD ANNIVERSARY

21102010

dah tiga tahun usia perkahwinan aku ngn en hubby ku, alhamdulillah, aku bahagia dengan perkahwinan ku dan aku doakan agar perkahwinannku bersama en hubby sygku Azli akan kekal bahagia dan mesra selama hayatku ada...

bermula dr perkenalan yg tak disangka, akhirnya aku n en hubby dinikahkan di dalam majlis yg serba sederhana (takdak duet weh nak wat gilang gemilang terbang2 pusing kat udara sambil pakai gaun pengantin, hahhaha...), n skang kami sudah pon ada 2org anak lelaki yg super comel n sihat aktif ceria...

hari yg paling bermakna ni aku cuma sambut sorg diri n ingatan di dalam hati jer, takda kek yg besar2, majlis yg meriah2, hadiah yg mahal2...sbb en hubby ku syg tiada di sisiku saat yang indah nie, cuma panggilan telefon jerlah yg jd perantara utk ucapan dr sepasang suami isteri yang berjauhan ketika annvrsry yg ke 3 ni...sob..sob.. (mode : sedih giler)



utk en hubbyku sayang :- andaikata syg terbaca coretan ni, ketahuilah yang isterimu amatlah mencintaimu sepanjang hayatku, tiada pengganti)

3 tahun berlalu, suka, gelak ketawa...amatlah membahagiakan....
3 tahun berlalu, marah, merajuk, benci...penambah perasa dlm hubungan kita...
3 tahun berlalu, akulah mama kepada 2 org anak mu yg sgt kau sayangi....

hahahahhaha...konon nk wat sajak, tp aku tatau.....so, cukuplah sajak tu, hahah yg penting en hubby ku tau yg aku sayyyyyaaaanggg dia.......

No comments: