I made this widget at MyFlashFetish.com.

8.18.2010

** ENTRY BORING

hurm....sejak hubby aku dh tukar ke kl, tinggal la aku anak beranak, boringlah sangat, n amatlah rindukan dia...
bukan aku sorg jer yg rasa boring n rindu, si Aqil n Ikmal pon rasa rindukan abah depa...sian anak2 aku, membesar dengan abahnya yang duduk jauh...
kadang2 aku rasa nak menyumpah seranah jer org yg tak bg kelulusan utk aku bertukar dkt ngan hubby, tp aku kena akurlah, sbb tu prosedur depa, so nak tak nak, terima jerlah...
aku boleh bersabaq utk beberapa bulan lagi, tapi bila dok berjauhan camni, yg aku tak tahan tgk anak2 akuler, terutama Aqil, sian dia...
malam2 asyik merengek2 tak tentu pasal, kalo masa abah dia ada mmg super happy dia, tp bila abahnya takda ni, merengek jerlah kejanya.


corat-coret : agak2 korang, camna ngan anak2 yang kematian ayah ketika mereka masih kecil eh?

No comments: