I made this widget at MyFlashFetish.com.

8.22.2010

** MAMA BOSAN

fuh, apalah nasibku, aku ni mmg mama yang cuai, camna leh anakku Ikmal yg baru jer 4 bln lebih, bleh terjatuh??
maafkan mama ikmal, mama tak sengaja...

alkisahnya macamni;-

mula2, aku jz nak bg aqil n ikmal try baju raya depa (cewilah katakan)...pastu ntah camna dalam mulut ikmal da benang hitam (lbh kurang 1 inci)..aku pon korek2 nak kuaqkan benang hitam tu, tp aku gagal juga, bng tu ikmal sayang dah pon telan, menggelabah giler ler aku time tu, terus aku kol mak, nak tanya mak nak wat camna, langsung lupa anakku Ikmal tu dh pandai pusing2 kiri kanan, tngh kalut2 sembang ngan mak, dengaq ikmal menangis kuat, ya Allah,,...ikmal jatuh dr tilam (mujuq takda katil)...

aku pon terus baling henfon kesayangan ku ke mana2 ntah, terus g ambik ikmal n peluk dia kuat2 sambil gosok2 kpla dia, dia pon senyap la, myb terkejut kot, tp aku mmg mama lalai la, sian anak aku...sakit dia...

dok runsing pasai benang hitam tu, dia plak jatuh, hurm last2 termenung ler aku menyesali sikap aku yang cuai, kasihan ikmal...

habis semua org aku kol, nak tanya pasai benang la, jatuh lah, ramai2 cakap, dont wory, benang tu pendek jer, nnt insyaAllah akan kuaq bersama najis, n jatuh tu kalo dia ok, tak muntah n still aktif cam biasa, tak perlu risau...aku risau gak...

tulah kan, kadang2 sikap kita yang cuai juga leh bagi anak sakit...habis aku kena sound ngan mak aku td...

hope ikmal takda pa lah, lg pon dia aktif jer arini...

**UPDATE : Benang hitam (lebih kurang 1 incin dh kuar pagi td 23 Ogos 2010 bersama-sama najis Ikmal, hehheeh)

1 comment:

Yan said...

anak yan 'qis' lg kerap jtuh ms bby... smpai skang dia da 2 tahun,yan msh risaukn dia.. tkut jangka pnjang jd aper2 kt dia..